Zazwyczaj kontaktujemy się z kandydatem w ciągu trzech dni roboczych.
Działamy na rzecz równych szans w zatrudnieniu poprzez promowanie sprawiedliwych i bezstronnych procesów rekrutacyjnych oraz eliminację różnych form dyskryminacji na rynku pracy. Naszym celem jest stworzenie środowiska, w którym każda osoba ma równe szanse na zdobycie pracy i rozwijanie swojej kariery, niezależnie od płci, wieku, pochodzenia etnicznego czy innych czynników. Wspieramy różnorodność i inkluzję, co przyczynia się do bardziej efektywnych i zrównoważonych organizacji.
Jesteśmy zakładem pracy chronionej, zatrudniamy ponad 3 tysiące pracowników posiadających orzeczenia o niepełnosprawności. Tworzymy dla nich odpowiednie warunki pracy, przydzielając zadania adekwatne do stopnia i rodzaju niepełnosprawności. Oferujemy liczne programy wsparcia, obejmujące finansowanie badań lekarskich, zakup leków, dojazd do miejsca pracy, dofinansowanie rehabilitacji oraz wypoczynku.
Dowiedz się jak wygląda proces rekrutacji w Seris Konsalnet.
1. Aplikacja
Możesz do nas wysłać swoje zgłoszenie klikając przycisk „Aplikuj” w ofercie pracy, poprzez FORMULARZ znajdujący się na dole strony www lub zarejestrować się telefonicznie dzwoniąc do pracownika działu rekrutacji lub przez wirtualny kiosk w Centrali Seris Konsalnet w Warszawie i w Oddziale w Gdyni.
Wybierz swój rejon
2. Selekcja
Po otrzymaniu aplikacji Dział HR kieruje profile kandydatów do odpowiedniego kierownika działu.
3. Rozmowa
Osoba rekrutująca kontaktuje się z wybranymi kandydatami. Przeprowadza rozmowę telefoniczną. Jeśli kandydat przejdzie ten etap pomyślnie umawiane jest z nim spotkanie stacjonarne.
4. Spotkanie
Na spotkaniu sprawdzane są kwalifikacje kandydata oraz omawiane warunki zatrudnienia.
5. Decyzja
Etap podpisania Umowy – Witaj w Seris Konsalnet!
W zależności od stanowiska, możesz zostać zatrudniony nawet tego samego dnia.
Seris Konsalnet to gwarancja rzetelnych i atrakcyjnych warunków zatrudnienia. Pracownicy oraz Zleceniobiorcy zatrudnieni w Seris Konsalnet mają zapewnione:
Bezpłatna podstawowa opieka medyczna w prywatnych przychodniach LUXMED (przychodnie dostępne na terenie całego kraju).
Dofinansowanie do „wczasów pod gruszą”, kolonii dla dzieci oraz świadczeń świątecznych z ZFŚS.
Program rozwojowy „Rośnij z nami”. Wspieramy rozwój naszych pracownikach w ramach platformy edukacyjnej Seris Edu.
Zdobądź z nami uprawnienia Kwalifikowanego Opiekuna Ochrony i Certyfikowanego Operatora Kontroli Bezpieczeństwa.
Dofinansowanie do benefitów pozapłacowych, dostępnych na platformie Nais: bilety do kina, teatru, karnety sportowe.
Regularne i terminowe wypłaty wynagrodzenia zgodne z obowiązującymi Umowami.
Preferencyjne warunki na dobrowolne, grupowe ubezpieczenie na życie w Generali.
Przejrzyste i udokumentowane rozliczenie dotyczące czasu pracy i wynagrodzeń.
Zapewniamy sprzęt, niezbędne, pełne wyposażenie oraz umundurowanie spełniające nasze standardy.
Dostęp do karty Multisport.
Rabaty na usługi ofertowane przez Seris Konsalnet.
W Seris Konsalnet przywiązujemy wagę do utrzymania uczciwych, partnerskich relacji z pracownikami i Związkami Zawodowymi. W Grupie działa 5 organizacji związkowych.
Seris Konsalnet jest jednym z najlepiej postrzeganych pracodawców w branży ochrony. W uznaniu jakości współpracy i troski o pracowników, NSZZ Solidarność w 2012 roku przyznała Seris Konsalnet Nagrodę Lidera Dialogu.
Aktualne oferty pracy w Seris Konsalnet i Seris Cleaning:
Jako część międzynarodowej grupy Seris czujemy się odpowiedzialni za ograniczenie śladu węglowego, tworzenie miejsc pracy dla osób z niepełnosprawnościami, a także o dbanie o środowisko.
Konsekwentnie realizujemy strategię redukcji CO2, zmniejszenia ilości zużywanego papieru czy wymiany floty pojazdów na samochody elektryczne. Realizujemy szereg projektów racjonalizujących nasz impakt na środowisko.
Kluczowi są dla nas Ludzie i troska o budowanie relacji, które sprawiają, że każdy może czuć się doceniony i ważny. Jesteśmy miejscem pracy dla osób z niepełnosprawnościami, zostaliśmy nagrodzeni jako zakład pracy chronionej.
Dbamy o bezpieczeństwo naszej firmy i ciągły rozwój. Dzięki staraniom o czynienie naszego biznesu dochodowym dbamy o naszych pracowników i wspieramy szereg instytucji edukacyjnych i charytatywnych.
Zazwyczaj kontaktujemy się z kandydatem w ciągu trzech dni roboczych.
To zależy od systemu. W ochronie najczęściej spotykany to system dzienny, czyli około 14 godzin. Ale mamy także posterunki ośmio-, dwunasto- i dwudziestoczterogodzinne. W usługach utrzymania czystości jest to maksymalnie system ośmiogodzinny. Praca jest wykonywana rano lub po południu.
Zawieramy jedynie dwa typy umów: umowa o pracę lub umowa zlecenie.
Wypłata jest do 10-ego dnia każdego miesiąca. Wypłat dokonujemy na konto bankowe.
Nie ma takiej możliwości, rekomendujemy wynegocjowanie z komornikiem realnej wysokości potrąceń.
Zależy od miejsca pracy. Mamy takie posterunki, gdzie nie są wymagane uprawnienia. Natomiast ochraniamy także dużą liczbę obiektów, gdzie wymogiem są takie dokumenty, jak: wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony, książeczka dopuszczająca do posiadania broni obiektowej, poświadczenie bezpieczeństwa, kurs ratownika czy kurs strażaka. Na imprezy masowe natomiast wymagany jest kurs służby porządkowej lub informacyjnej.
Kursy na wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony oraz dopuszczenia do posiadania broni obiektowej organizują specjalnie przygotowane do tego szkoły, natomiast egzamin dopuszczenia do posiadania broni obiektowej prowadzą Komendy Wojewódzkie Policji.
Nasi pracownicy mają dostęp do platformy pracowniczej, gdzie w każdej chwili mogą pobrać swoje paski wynagrodzeń oraz PITt-11.
Jak najbardziej. Jesteśmy zakładem pracy chronionej zatem nasi pracownicy z niepełnosprawnościami dostają szereg form wsparcia oraz obsługę naszych pracowników PFRON.
W wielu ochranianych obiektach jest taka możliwość.
Oczywiście, że nie. Co jakiś czas w którymś z naszych 17 biur terenowych pojawia się wakat w administracji. Trzeba śledzić oferty pracy na bieżąco.
Nie ma konieczności wysyłania CV, choć jest to mile widziane. Można także zgłosić się do nas wypełniać poniższy formularz na stronie lub dzwoniąc pod numer infolinii dla danego regionu.
To zależy od obiektu. Są obiekty handlowe, gdzie przeciwdziałamy kradzieżom czy aktom sabotażu. W obiektach biurowych często ochrona także obsługuje recepcję. Patrole interwencyjne odpowiadają za bezpieczeństwo domów jednorodzinnych. Pracownicy monitoringu pracują w centrach monitoringu w obiektach naszych klientów lub w siedzibie naszej firmy. Rekontrola towaru dba o to, aby towar opuszczający magazyn klienta był zgodny z zamówieniem. Każdy posterunek może mieć j inną specyfikę pracy i zakres działania – w zależności od potrzeb klienta.