Bądźmy w kontakcie

Bądźmy w kontakcie

Wybierz pasującą dla siebie formę kontaktu:

Nasi Pracownicy są dla Ciebie od poniedziałku do piątku w godzinach od 08.00 – 16.00

W czym możemy Ci pomóc?

Chcę zamówić usługę

Nasi eksperci dobiorą najlepsze rozwiązania do Twoich potrzeb.

    1. Interesuje mnie zakup usługi:
    2. Kiedy planujesz zakup/instalację:
    kontakt41

    Chcę zgłosić problem

      Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie…. Pełna treść Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwi wysłanie wiadomości przy pomocy formularza (podanie numeru telefonu jest opcjonalne, może to jednak usprawnić komunikację). Dane osobowe przetwarzamy w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość i w celach komunikacyjnych. Przesyłając do nas wiadomość wraz z podanymi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w tym celu. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe przetwarzane będą również w celu obsługi reklamacji. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w nasze Polityce Prywatności.
      Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie… Pełna treść Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwi wysłanie wiadomości przy pomocy formularza (podanie numeru telefonu jest opcjonalne, może to jednak usprawnić komunikację). Dane osobowe przetwarzamy w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość i w celach komunikacyjnych. Przesyłając do nas wiadomość wraz z podanymi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w tym celu. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe przetwarzane będą również w celu obsługi reklamacji. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
      * pola obowiązkowe

      Formularz rekrutacyjny

        Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie… Pełna treść Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie. Podanie danych jest dobrowolne, jednakże ich niepodanie uniemożliwi wysłanie wiadomości przy pomocy formularza (podanie numeru telefonu jest opcjonalne, może to jednak usprawnić komunikację). Dane osobowe przetwarzamy w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość i w celach komunikacyjnych. Przesyłając do nas wiadomość wraz z podanymi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w tym celu. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Dane osobowe przetwarzane będą również w celu obsługi reklamacji. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.
        * pola obowiązkowe

        Jestem pracownikiem Seris Konsalnet

        W tym miejscu można zgłosić problem, który dotyka Ciebie jako Pracownika, nie
        uzupełniając pola „imię i nazwisko” oraz „ adresu email” pozostajesz anonimowy.

          Formularz umożliwia dokonanie zgłoszenia w pełni anonimowo. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie wpłynie na obsługę zgłoszenia, jednakże uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. W przypadku podania danych osobowych informujemy, że Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie… Pełna treść Formularz umożliwia dokonanie zgłoszenia w pełni anonimowo. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, a ich niepodanie nie wpłynie na obsługę zgłoszenia, jednakże uniemożliwi udzielenie odpowiedzi na Twoje zgłoszenie. W przypadku podania danych osobowych informujemy, że Administratorem danych osobowych udostępnionych w formularzu kontaktowym jest Seris Konsalnet Holding S.A. z siedzibą w Warszawie. Dane osobowe przetwarzamy w celu udzielenia odpowiedzi na wiadomość i w celach komunikacyjnych. Przesyłając do nas wiadomość wraz z podanymi danymi wyrażasz zgodę na ich przetwarzanie w tym celu. Niniejsza zgoda może być wycofana w dowolnym czasie, bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

          Najczęściej zadawane pytania

           
          Czy mogę samodzielnie wymienić akumulator w czujce/centrali alarmowej/nadajniku?

          Tak, pod warunkiem że posiadasz odpowiednie umiejętności techniczne.
          Przed przystąpieniem do czynności wymiany, skontaktuj się ze Stacją Monitorowania Alarmów w celu chwilowego zawieszenia reakcji na generowane sygnały alarmowe (ingerencja w urządzenie wygeneruje sygnał alarmowy sabotaż).

           
          Jak zamówić usługę serwisową?

          W celu zamówienia usługi serwisowej skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta pod numerem 22 560 62 62 wew. 0.

          Po zweryfikowaniu grafików serwisantów pracownik Działu Technicznego skontaktuje się z Tobą zwrotnie maksymalnie w ciągu 72 godzin od przyjęcia Twojego zgłoszenia w celu umówienia dogodnego terminu wizyty technika.

          Pamiętaj, że usługę zamówić może wyłącznie strona umowy lub osoba posiadająca od niej stosowne upoważnienie.

           
          Czy usługa serwisowa jest usługą płatną?

          Serwis płatny dotyczy wszystkich systemów alarmowych wykonywanych przez podmioty inne niż Seris Konsalnet oraz tych, dla których okres gwarancyjny przewidziany w umowie na instalację już się zakończył.

          Koszt wizyty technika w przypadku napraw niegwarancyjnych za przyjazd i pierwszą godzinę pracy to 240zł. netto (295.20zł brutto), każda kolejna godzina to 150zł netto (184.50zł brutto).

          Jeśli serwis jest realizowany po godzinie 16:00, w weekend koszt pierwszej rozpoczętej godziny pracy technika wynosi 280zł netto (344.40zł brutto), każda kolejna godzina to koszt 200zł netto (246.00zł brutto) plus koszt części zamiennych.

           
          Jak mogę zweryfikować saldo mojego konta?

          W celu weryfikacji płatności skontaktuj się z Działem Windykacji telefonicznie wybierając numer 22 560 62 62 wew. 3 lub za pośrednictwem poczty e-mail: windykacja@seris.pl.

          W celu przyspieszenia obsługi w treści maila podaj symbol klienta znajdujący się na fakturze.

           
          W jaki sposób zgłosić zmianę adresu korespondencyjnego/adresu administracyjnego obiektu/zmianę nazwiska/zmianę adresu e-mail itp.?

          Każda zmiana zapisów umowy wymaga formy pisemnej.
          Przygotuj pismo opatrzone odręcznym podpisem osoby będącej stroną umowy lub posiadającej pełnomocnictwo i prześlij je do siedziby naszej firmy za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres ul. Jana Kazimierza 55 01-267 Warszawa lub w formie skanu na adres mailowy Działu Obsługi Klienta: dok@seris.pl

           
          Czy mogę zrezygnować z papierowej wersji faktury?

          Oczywiście. W tym celu pobierz formularz E-zgody dostępny pod linkiem, wypełnij go, pamiętając o opatrzeniu go odręcznym podpisem osoby będącej stroną umowy i prześlij do siedziby naszej firmy za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres ul. Jana Kazimierza 55 01-267 Warszawa lub w formie skanu na adres mailowy Działu Obsługi Klienta: dok@seris.pl

           
          Co mam zrobić, jeśli system alarmowy wyświetla błąd?

          Jeśli masz dostęp do instrukcji, przeczytaj ją.

          W przypadku braku takiej możliwości uzbrój i rozbrój system alarmowy.

          Jeśli takie działanie nie przyniesie oczekiwanego rezultatu, skontaktuj się z Działem Obsługi Klienta w celu zamówienia usługi serwisowej.

           
          Jakie dyspozycje może zgłaszać osoba upoważniona do odwoływania alarmów?

          Jeśli osoba ta nie jest stroną umowy, wówczas upoważniona jest wyłącznie do kontaktów ze Stacją Monitorowania Alarmów w zakresie obsługi alarmów.