Centralny punkt kontaktowy po wejściu do firmy, często pełniący funkcję asystenta zarządu lub wsparcia administracyjnego. Zapewnia kompleksową obsługę gości oraz pracowników, dba o organizację i komfort codziennych działań w firmie.
Pracownicy recepcji to osoby o wysokiej kulturze osobistej, swobodnie komunikujące się w języku angielskim.
Nowoczesne rozwiązania technologiczne stanowią ważny element efektywnej obsługi recepcyjnej i zapewniają optymalizację procesów zarządzania przestrzenią biurową. Dzięki innowacyjnym systemom automatyzacji, codzienne zadania stają się szybsze, bardziej precyzyjne i mniej czasochłonne.
Automatyczne rejestrowanie wejść i wyjść pracowników oraz gości.
Automatyczne powiadomienia pracowników o przybyciu gości.
Automatyczne systemy zarządzania energią i klimatyzacją w biurze.
skierowane dla różnych typów obiektów:
Nasi eksperci dobiorą najlepsze narzędzia do Twoich potrzeb.