mpanic-business-2-dark
~
mpanic2

mPanic

Bezpieczeństwo i kontrola Twojego obiektu 24/7 z dowolnego miejsca

mPanic – Twoje centrum zarządzania bezpieczeństwem

Intuicyjna aplikacja mobilna Seris Konsalnet dla Klientów indywidualnych i biznesowych, korzystających z usług monitoringu. Umożliwia szybkie monitorowanie oraz zdalne zarządzanie systemem alarmowym, zapewniając pełną kontrolę nad bezpieczeństwem domu, biura i innych obiektów, niezależnie od miejsca i czasu.

Dlaczego warto korzystać z aplikacji mPanic?

Zyskaj pełną kontrolę nad bezpieczeństwem, gdziekolwiek jesteś.

całodobowy monitoring i ochrona obiektu

Ochrona domu i firmy 24/7

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o podejrzanej aktywności i zdalnie zarządzaj systemem bezpieczeństwa – wszystko z poziomu smartfona. Niezależnie od miejsca i czasu.

pakiet bezpieczeństwa dla klientów

Oszczędność czasu

Połącz się ze Stacją Monitorowania Alarmów z poziomu aplikacji i wyeliminuj konieczność szukania numerów i tradycyjnych połączeń telefonicznych.

centrum monitorowania alarmów

Kontrola bezpieczeństwa

Szybko anuluj fałszywe alarmy przez aplikację, ograniczając niepotrzebne interwencje patrolu i stres związany z pomyłkami.

optymalizacja kosztów ochrony

Oszczędność pieniędzy

Zredukuj koszty fałszywych alarmów i niepotrzebnych interwencji – odwołuj je z poziomu aplikacji, zanim patrol ruszy w drogę.

Zarządzaj systemem alarmowym z Aplikacji mPanic

Wygodna obsługa alarmu za pomocą smartfona lub tabletu.

  • guzik napadowy Błyskawiczny przycisk antynapadowy
  • Historia alarmów
  • alarmowanie Stan uzbrojenia alarmu
  • Alerty i powiadomienia
  • klawiatura Uzbrajanie i rozbrajanie alarmu
  • Informacje o płatnościach
  • mPanic - odwoływanie alarmów Odwoływanie alarmów
  • łączność telefoniczna Szybki kontakt
mpanic5 mpanic-123

Funkcje aplikacji mPanic:

Wezwanie patrolu - przycisk NAPAD
 

Wezwanie patrolu – przycisk NAPAD

W sytuacji zagrożenia przytrzymasz przycisk „NAPAD”, a operator natychmiast skieruje Grupę Interwencyjną na obiekt. Możesz dodać notatkę informacyjną widoczną dla operatora.

Kontakt z SMA i DOK
 

Kontakt z SMA i DOK

Bezpośredni kontakt telefoniczny ze Stacją Monitorowania Alarmów oraz możliwość wysyłania zgłoszeń do Działu Obsługi Klienta i działu technicznego.

Odwoływanie alarmów
 

Odwoływanie alarmów

Szybko anuluj fałszywe alarmy bezpośrednio z aplikacji – ograniczysz niepotrzebne interwencje i związane z nimi koszty.

Uzbrajanie i rozbrajanie alarmu (PRO)
 

Uzbrajanie i rozbrajanie alarmu (PRO)

Steruj systemem alarmowym jednym dotknięciem. Zarządzaj strefami (np. dom, garaż, magazyn) i ustaw harmonogramy bezpieczeństwa dopasowane do trybu pracy obiektu.

Podgląd kamer na żywo (PRO)
 

Podgląd kamer na żywo (PRO)

Wersja PRO umożliwia zdalny podgląd obrazu z kamer przez całą dobę – idealne rozwiązanie do nadzorowania domu, firmy lub działki.

Historia zdarzeń
 

Historia zdarzeń

Pełny zapis alarmów, interwencji, statusów, usterek i działań użytkowników. Przejrzyste ikonki i szczegółowe informacje dla każdego zdarzenia.

Aktualizacja listy osób upoważnionych
 

Aktualizacja listy osób upoważnionych

Dodawaj i edytuj osoby upoważnione do kontaktu ze Stacją Monitorowania Alarmów i odwoływania alarmów – prosto z poziomu aplikacji.

Zawieszenie monitorowania obiektu
 

Zawieszenie monitorowania obiektu

Możliwość zawieszenia reakcji SMA na sygnały z obiektu – np. na czas prac serwisowych lub remontu.

Przedłużenie czasu pracy
 

Przedłużenie czasu pracy

Łatwa kontrola i dostosowanie czasu pracy systemu alarmowego do specyficznych potrzeb i godzin funkcjonowania obiektu.

Sterowanie i uzbrajanie wielu stref i urządzeń
 

Sterowanie i uzbrajanie wielu stref i urządzeń

Wygodne zarządzanie wieloma strefami oraz urządzeniami z jednego miejsca, zapewniające kompleksową ochronę całego obiektu.

Faktury i rozliczenia
 

Faktury i rozliczenia

Podgląd wystawionych i opłaconych faktur w zakładce „Rozliczenia”. Szybka kontrola kosztów i wygodny dostęp do dokumentów.

Powiadomienia PUSH
 

Powiadomienia PUSH

Otrzymuj natychmiastowe powiadomienia o alarmach, statusach, usterkach oraz komunikatach systemowych – zawsze w czasie rzeczywistym.

Najczęściej zadawane pytania

 
W jaki sposób mogę pobrać aplikację mobilną mPanic?

Aplikacja mobilna mPanic jest dostepna do pobrania w sklepie App StoreGoogle Play

 
Jak dokonać rejestracji i logowania w aplikacji mPanic?

REJESTRACJA I LOGOWANIE

­­­Rejestrację wypełnia osoba upoważniona do kontaktów z Seris Konsalnet.

Użytkownik otrzymuje kod pin do logowania w aplikacji BASIC po uprzedniej weryfikacji osoby, która wysłał zgłoszenie zgodnie z regulaminem mpanic.

Wszyscy użytkownicy ujęci w aneksie umowy Seris Konsalnet mpanic  PRO otrzymują link  na adres email w celu aktywacji aplikacji.

Użytkownik aplikacji mPanic BASIC loguje się nr klienta i kodem PIN.

Użytkownik aplikacji mPanic PRO (z uzbrojeniami, rozbrojeniami) loguje się adresem mailowym i  hasłem.

Po zalogowaniu się użytkownik otrzymuję dostęp do podglądu historii zdarzeń i statusów na swoim obiekcie.

W wersji PRO również dostęp do uzbrojeń rozbrojeń obiektu.

 
Czy mogę dowolnie konfigurować ustawienia aplikacji mPanic?

USTAWIENIA ALPIKACJI

Ustawienia mPanic można dowolnie konfigurować.

Jeśli nie chcemy potwierdzać wszystkich funkcji mpanic, wskaźnik paska Potwierdzenie hasłem odznaczamy na biało.

Jeśli chcemy z poziomu mpanic odwoływać alarmy bez dzwonienia do SMA, wtedy należy odznaczyć wskaźnik paska Odwołanie alarmów na czerwono.

 
Jak ustawić powiadomienia PUSH w aplikacji mPanic?

POWIADOMIENIA PUSH

Jeśli użytkownik chce otrzymywać powiadomienia PUSH o alarmach z obiektu należy wskaźnik paska Alarmy odznaczyć na czerwono.

Jeśli użytkownik chce otrzymywać powiadomienia PUSH o statusach obiektu należy wskaźnik paska Statusy odznaczyć na czerwono.

Jeśli użytkownik chce otrzymywać powiadomienia PUSH o usterkach obiektu należy wskaźnik paska Usterki odznaczyć na czerwono.

UWAGA

Powiadomienia PUSH są wyświetlane tylko przy wyłączonej aplikacji. Jeżeli aplikacja jest otwarta na ekranie telefonu, odebrane dane są widoczne w aplikacji.

 
W jaki sposób powiadomić o zagrożeniu w obiekcie?

NAPAD

Użytkownik może wezwać Grupę Interwencyjną na obiekt. W tym celu należy przytrzymać przycisk na aplikacji Napad sygnał jest odebrany przez SMA, wysyłana jest GI.

Do sygnału NAPAD można dodać notatkę, która będzie widoczna dla operatora. Funkcja umożliwia przekazanie informacji operatorowi o zagrożeniu na obiekcie.

 
W jaki sposób skontaktować się ze Stacją Monitorowania Alarmów?

STACJA MONITORWOWANIA ALARMÓW

Z pozycji mPanic można zadzwonić do SMA w tym celu należy przytrzymać przycisk Zadzwoń.

 
W jaki sposób mogę odwołać alarm w obiekcie?

ODWOŁYWANIE ALARMÓW

Użytkownik może odwołać alarm z mPanic wciskamy Odwołaj  i potwierdzamy.

 
Jak dodać osobę upoważnioną do odwoływania alarmów?

EDYCJA OSÓB KONTAKTOWYCH

Użytkownik  ma możliwość zmieniania i edycji listy osób upoważnionych do odwoływania alarmów.

Klikamy na osobę i aplikacja weryfikuje edycje po haśle. Wpisujemy hasło odwoławcze do obiektu i można dokonać zmian.

Żeby dodać nową osobę klikamy ikonkę (osoba+)

Osobę można dodać na stałe bądź czasowe upoważnienie.

 
Czy mogę wydłużyć czas pracy alarmu?

MOŻLIWOŚĆ PRZEDŁUŻANIA CZASU PRACY

Użytkownik ma możliwość przedłużania czasu pracy jeśli na obiekcie jest kontrola uzbrojenia. Klikamy harmonogramy i przedłuż czas pracy na bieżący dzień.

 
Czy jest możliwość zawieszenia monitorowania obiektu?

MOŻLIWOŚĆ ZAWIESZANIA OBIEKTU

Użytkownik ma możliwość zawieszania monitorowania obiektu na maksymalnie 24 godziny. Zawieszenie powoduje brak reakcji załogi na alarmy.

 
Czy jest mozliwość wlasnej konfiguracji skrótów i ikon obiektów?

OBIEKTY I KONFIGURACJA WŁASNYCH IKON OBIEKTÓW I SKRÓTÓW

Użytkownik ma możliwość wglądu do historii wszystkich obiektów widocznych w aplikacji.

Użytkownik ma możliwość dowolnej konfiguracji grafiki ikon obiektów. W tym celu naciskamy ikonę domku i wybieramy dowolny obraz.

Użytkownik   ma możliwość konfiguracji skrótów poprzez dodanie dowolnej ikony do ekranu głównego.

 
Czy w aplikacji mPanic mam podgląd do swoich faktur?

FAKTURY

W aplikacji mamy podgląd na faktury zapłacone i wystawione.

 
Czy mogę skontaktować się z działem Obsługi Klienta?

KONTAKT Z DOK

Z pozycji aplikacji możemy w dowolnej sprawie skontaktować się z DOK w tym celu przyciskamy ikonę poczty i wysyłamy zgłoszenie.

 
Czy można zrestartować kod PIN/Hasło do aplikacji mPanic?

RESTARTOWANIE KODU PIN/HASŁA

Użytkownik ma możliwość nadanie nowego hasła w tym celu należy przycisnąć Nie pamiętam hasła. Wypełnić poniższy formularz.

Użytkownik mPanic BASIC wpisuje nr klienta link do restartu kodu PIN zostanie wysłany na adres email podany w formularzu rejestracji do aplikacji.

Użytkownik mPanic PRO  wpisuje email na podany adres zostanie wysłany link.

Użytkownik mPanic PRO ma możliwość uzbrajania i rozbrajania obiektu.

Żeby uzbroić obiekt należy wskaźnik  kłódki przesunąć na zamknięty.

Żeby rozbroić obiekt należy wskaźnik kłódki przesunąć na otwarty.

 
Gdzie mogę zgłosić uwagi dotyczące działania aplikacji mPanic

Wszelkie uwagi dotyczące działania aplikacji, jej funkcjonalności prosimy o zgłaszanie na adres: Stacja.biuro@seris.pl, w temacie wiadomości prosimy napisać: Aplikacja Mpanic

Skontaktuj się z nami

Nasi eksperci dobiorą najlepsze narzędzia do Twoich potrzeb.

    1. Interesuje mnie zakup usługi:
    2. Kiedy planujesz zakup/instalację:
    infolinia mpanic