Facility Management – windy, konserwacja, systemy przeciwpożarowe
Właściciele komercyjnych nieruchomości chętnie korzystają z usług z zakresu facility management, aby codzienne zarządzanie obiektem stało się znacznie prostsze. W zakres FM wchodzi między innymi wsparcie dotyczące obsługi technicznej budynku oraz bezpieczeństwa. Warto poznać na ten temat więcej szczegółów!
Usługi facility management a bezpieczeństwo przeciwpożarowe
Profesjonalne usługi z zakresu FM obejmują między innymi prace konserwacyjne dotyczące instalacji przeciwpożarowych wykorzystywanych w danym budynku. Dzięki wsparciu specjalistów można zatem skutecznie zadbać o bezpieczeństwo osób przebywających na terenie danego obiektu.
Co dokładnie wchodzi w zakres konserwacji systemów przeciwpożarowych?
Przede wszystkim jest to regularne wykonywanie przeglądów wszystkich urządzeń wykorzystywanych do ochrony ppoż. W ramach FM mogą być również przeprowadzane audyty stanu instalacji przeciwpożarowej. Oznacza to zatem, że specjaliści realizujący tego typu usługi zajmują się także bieżącą naprawą profesjonalnych sprzętów, w tym na przykład pomp przeciwpożarowych, gaśnic czy instalacji niskoprądowych.
Konserwacja instalacji i urządzeń technicznych w ramach FM
Facility Management to również świetne rozwiązanie dla właścicieli budynków, którym zależy na utrzymaniu tak zwanej infrastruktury budynkowej w idealnym stanie, w tym między innymi instalacji elektrycznej czy systemów ppoż. Usługi z zakresu FM mogą obejmować wykonywanie przeglądów i inspekcji urządzeń znajdujących się w danej nieruchomości.
Warto też wspomnieć o możliwości skorzystania z pomocy tak zwanej ,,złotej rączki’’. Takie usługi zwykle sprowadzają się do naprawy różnych instalacji i sprzętów, które pełnią kluczową funkcję w danym budynku. Firma specjalizująca się w facility management może oferować swoje wsparcie doraźnie. Wówczas pracownicy będą pojawiać się w budynku, jeśli konieczne będzie przeprowadzenie naprawy czy przeglądu. Możliwe jest także zatrudnienie pracowników w danym budynku na stałe.
Facility Management a bezpieczeństwo korzystania z wind
Zarządzasz budynkiem, w którym do dyspozycji mieszkańców zostały oddane windy? Również w tym przypadku warto skorzystać z usług facility management, dzięki czemu uda Ci się zadbać o bezpieczeństwo użytkowania dźwigów osobowych. To świetne rozwiązanie, aby zagwarantować bezawaryjną pracę wind.
Zakres podejmowanych działań w ramach FM może także obejmować remont kabiny lub szybu windowego. Należy podkreślić, że prace są realizowane zgodnie z oczekiwaniami zleceniodawcy – w taki sposób, aby nie zakłócić komfortu osób, które na co dzień korzystają z danej nieruchomości.
W jakich nieruchomościach warto skorzystać z usług FM?
Techniczne zarządzanie budynkami w ramach facility management to usługa dedykowana przede wszystkim nieruchomościom komercyjnym. Jest powszechnie wykorzystywana między innymi przez obiekty biurowe, obiekty logistyczne, centra handlowe, hotele i zakłady przemysłowe.
Szczegółowy zakres realizowanych usług dostosowuje się do specyfiki danej nieruchomości. Może on zatem objąć na przykład obsługę techniczną wind, instalacji przeciwpożarowych i elektrycznych, bieżące prace konserwatorskie, a nawet prace aranżacyjne.
Dlaczego warto skorzystać z usług Facility Management od Seris Konsalnet?
Zależy Ci na wsparciu z zakresu usług facility management? Seris Konsalnet od wielu lat oferuje kompleksową pomoc dla właścicieli nieruchomości! Działania proponowane w ramach FM zawsze są dostosowane do potrzeb klienta oraz specyfiki danego obiektu.
Dysponujemy nowoczesnym systemem zarządzania tego typu usługami. Wszystkie prace są realizowane przez doświadczony personel, który specjalizuje się w technicznej eksploatacji infrastruktury budynkowej.
Gwarantujemy terminowość przeglądów technicznych, co pozwala zmniejszyć ryzyko wystąpienia awarii. Zapewniamy także jawność każdego etapu procesu i współpracy. Zapraszamy do zapoznania się z pełną ofertą usług facility management i ustalenia szczegółów!